vineri, 25 decembrie 2009

Vasiliu Alexandra

Ce credeti despre Alexandra?

8 comentarii:

  1. Ala...asta da sarcina grea,Ala esti colega perfecta,cred k am zis tot cu asta...imi place k esti vesela,optimista cu mici exceptii(na zodia asta),darnica si bla bla bla as putea sa scriu un roman despre tine si calitatile tale!!! te pupacesc si te ador!

    RăspundețiȘtergere
  2. asa in plus la Ala...e o persoana de incredere,o prietena de nadejde si o scumpa ma!

    RăspundețiȘtergere
  3. ala....ala e cea mai tare e vesela....scumpa...si tare mumu...tzatoasa mami tzatzoasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Palalila, fata ai tupeu. Hau ca te iau pe ciumalau, tine o tot asa.(scuze de limbajul lui romeo. nu m am putut abtine)

    RăspundețiȘtergere
  5. fata mea,iubita mea,soarele meu=)))
    ma imi place k razi cu mine,k esti gemeni,k mergem la aerobik impreuna,k ma lasi sa iti beau apa=)))) etc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ala e smechera, deci ok. Super ma, super. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci,prima viitoare colega pe care am cunoscut-o:>
    uhh ce vorbeam noi de baieti:> nu are hogasul:)))
    Whtv,esti o zuza dulce!!;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Girlatahau!, fa ti cont si u si comenteaza.

    RăspundețiȘtergere