vineri, 25 decembrie 2009

Toma Raluca

Ce credeti despre Raluca?

5 comentarii:

  1. Raluca?...alta sarcina grea,nu stiu,ce pot sa spun,e colega mea si atat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. ralu...iti ded mell "nu am cu cine" k tu mereu ai ma si io nu:(((!!!
    Felicitari fato!=))))

    RăspundețiȘtergere
  4. la inceput mi sa parut ca umbla cu prea multi baieti .. deodata..:| insa acu sa mai cumintit cred:))
    e o scumpa:-j

    RăspundețiȘtergere
  5. bun deci am ras jumatate de ora la comentariul "MI AS DORI SA FIU PE LISTA EI CU BAIETI MACAR PE ULTIMUL LOC;MACAR PANA LA SFARSITUL CELOR 4 CLASE CARE LE VOM PETRECE IMPREUNA."
    :))=))
    Ma intreb cine o fi:-?? eee am o idee:))
    succes:P

    RăspundețiȘtergere