vineri, 25 decembrie 2009

Gradinaru Maria

Ce credeti despre Maria?

6 comentarii:

  1. Maria...Maria e Maria,am chinuito la inceput,bn si acum cu comportamentul meu,prostiile mele etc!Oricum am descoperit k e o persoana foarte dragutza,speciala dar mai ales inteligenta si sunt mandra ca e colega mea!!!
    App ms k ma suporti!

    RăspundețiȘtergere
  2. bah maria e cea mai tare adik isi traieste viatza!!!bv fata ...:X:XX:X::X

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria e singura care isi traieste viata la maxim
    bravo ei!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. E o fire cam tacuta si retrasa fata de noi, dar e o colega buna cu siguranta. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. mia placut la nebunie cand ia dat cu cartea in cap izabelei!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria e speciala.Si Maria e puternica si e un exemplu bun de urmat in anumite privinte.
    Si,Maria tu esti o pisica blanda dar cand zgarii o faci cu putere:>;)
    Vreau sa te joci cu parul meu:>:)))

    RăspundețiȘtergere